Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

blå kläder och amatörer och fontänorgasmer

Av L K - 7 februari 2009 20:56

hola!

hemma från arbetet och något sissodär sliten...


som vanligt har arbetsdagen sprungit iväg och röven har varit mer full än möjligt. Avtackat min praktik tomte idag, så nu arbetar jag solo igen utan någon som kollar minsta steg... se där ja...


ringde till A påväg till jobbet å hon hade kräkat klart nu... jag har klarat mig än så länge, och har för avsikt att sanera min magsäck med en grogg i kväll oxå... så sitter här igen, jag groggen och vid tvn sitter sambo med gitarrhjältarna å leker som han vore 10 igen...


stackar min sork till son, han har varit hos sin pappa i helgen å blev sjuk... <3 alltid knepigt då jag får för mig att ingen kan kurera min son lika bra som jag, hans mamma...

 självfallet har jag fel.. men hmm mamma är väl alltid bäst? eller?


förövrigt försker jag planera något trevligt samkväm för mig och sambon på alla <3 dag...men fantasin tryter..hmm? förslag?


sonen ska iaf få en bok där hans mor skrivit vackra saker om knytet och sedan ska vi mösa å bösa hela dagen, men med avsikt att mormor ta över vid kvällningen för att mamma ska kunna få rumla runt i sänghalmen... eller något kansker lite mer romantiskt?


men hur gör man då? när egentligen ingen av oss i förhållandet är nämnvärt romatiskt lagda?

jamenar visst vill jag, rosor i badkaret å skumpa... men hallå!? d e ju trångt ju...å poängen  är väl ändå att man ska komma till skott så att säga?`

då kanske man kan hoppa dit med en gång?

fast då blir d ju inte gull i gull...om man hoppar till efterätten med en gång, å jag vill gulligulla...på något bekvämt sätt... hmm


bio kanske?

där kan man ju inte hångla


nä som sagt fantasin tryter och nu sover min fot...

så tack å hej

leverpastej... osv


dagens tanke:

hur fan dum får man bli? fattar snubben noll? XXXXX cencur


det stanna som tanke...

men den gnager mig


 
 
A

A

8 februari 2009 00:21

jo mammor är ALLTID bäst
men passa dig för håret, det kan vara färgat.. hmm

men asså, va romantiska efteråt då, avklara sängen och ta skumpa efteråt? Häll lite rosblad på honom också.. kanske blir en andra gång tack vare det..

http://missparanoid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L K - 5 januari 2010 11:49

Var med och tävla om ett namnsmycke med valfritt namn, budskap ifrån MLDesign. kopiera inlägget och klistra in i din blogg.   Klicka på:   http://mldesign.webgain.se/information/index.xhtm?webgainGroupId=50922 och skriv din E.m...

Av L K - 27 november 2009 18:57

Japp, det har jag!   denna vecka har varit allt annat än en dans på rosor.. älskade sonen har varit sjuk - hela veckan - konstigt sjuk oxå...och skrämt livet ur sin arma moder sisodär varje natt... vilket resulterat i enorm sömnbrist... stress...

Av L K - 11 november 2009 20:57

hej hallå kära blogg...   jag har så mkt jag skulle vilja skriva, men orken trytet...   kanske orkar ta mig tid i helgen, å sätta ord på allting i mitt huvud... mycket jobb snurrar...   men mest tröttma...   heeeej heeeeeeeej! ...

Av L K - 28 oktober 2009 21:15

Jag saknar något i bland... en glöd och en avstickning ifrån vardagen.   jag vet inte om jag kan hitta den, göra något åt det eller få det någon gång då och då... Hur kan man sakna något som man kanske aldrig haft? mer än i tanken möjligtvis....

Av L K - 27 oktober 2009 16:55

orkar inte skriva något vettigt nu heller... lider av total tröttma...   så nu vet ni det! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards