Alla inlägg under juni 2009

Av L K - 28 juni 2009 16:02

Ibland kanske man inte vill ha svart på vitt, ibland kanske man ska inse att man inte vill se och veta allt... sluta jämnföra...


Jag kanske har levt annorlunda gentemot andra, jag kanske gjort fel saker, jag kanske ser fel ut... men huvudsaken är fan att jag har gjort det! jag har levt, jag har gjort fel, sett fel men jag han fan levt under tiden... det har format mig till den jag är... åp förhoppningsvis har jag iaf lärt mig något utav det... kanske.


jag kan inte bli någon annan, jag kan inte ändra på mig... det här är jag...

shit happens!

Av L K - 27 juni 2009 09:55

Tillslut!


om exakt 8 dagar utökas familjen och lilla BOSS kommer hem!


kan man bli lyckligare?!

Av L K - 24 juni 2009 14:16

Nu är det faktiskt så...


att tillslut kanska jag få min voffe... då är jag lycklig!


Jag saknar mina vänner...

är d så bara för att man flyttat till stans ände så är det plötsligt sjukt jobbigt å träffas? är inte jag oxå flyttbar? är det inte värt d?

 klart d är...men d e så mkt nu...mkt för alla å för mig å för hela världen... d e alltid mkt... jag vill inte att d ska va mkt längre, jag vill va ledig å göra saker som gör mi glad! som å käka glass med A å kidzen på stan. ligga i gräset å sola med R gå ut å ta ett uteservingshäng med I....allt allt allt! jag vill va ledig!


Jag har iaf världens bästa sis... hon har ställt upp sjukt mkt under flytten och all ambivalens därefter å hon är bara en så klockren riktig stöttepelare.

äkta. det är iaf en vän jag fått njuta av hela midsommar helgen! *glad*


över å ut

/L


Av L K - 10 juni 2009 23:26

God dag, eller kanske godkväll!


snoppsjukan har gått över... mkt märkligt inslag men föralldel...


Har haft en halv ledig dag, summeras med OK, lekt med Sköna S i kväll...I like!

har ventilerat min "vuxen nojja" å livsångest...


Den må kvarstå... men lindrats... det är ju mig det är fel på säger dom som vet... så dåså! inga konstigheter.. då e ju allt som vanligt *pustar ut*


Ledig dag i morgon igen...bortsett från middag med nya kollegor... blir nog bra.


I morse när jag befann mig på jobbet ringde mobilen... d va hemmifrån, då jag satt på föreläsning kunde jag inte svara... sen kom d ett sms där det stod; var är du?

hmm... tänkte jag... jag sa ju att jag skulle iväg...

i pausen ringer jag hem och sambo svarar förskräckt...var är du?

hmm på jobbet svarar jag

kommer du hem? - mjo...när utbildningen är slut ja...


Sambon har alltså i något förvirrat tillstånd fått för sig att jag av ngn anledning lackat ur, dragit hemmifrån (med tandkrämen) !?!


då har han alltså inte hittat mig eller tandkrämen på morgonen och dragit slutsatsen att jag rymt med tandkrämen... pffffth


jag fick en uppläxning om att jag minsann inte får skrämmas så...

lite söt och mkt knäpp är kära sambo!

som om jag skulle rymma med tandkrämen...pfffth no way..;)


har förövrigt  planterat: morot, gurka, ärtor, pumpa sallad å grejor idag... sen är d ju en annan sak om d ens tar sig upp ur jorden... MEN JAG har iaf planterat!


ps jag hade inte tagit tandkrämen...den låg i badrummet...

over and out

L



Av L K - 8 juni 2009 17:49

kära blogg


jag har drabbats av snopp sjukan... konstant hela dagen har snopp ploppat upp i mitt huvud... snopp snopp snopp.... vill hem till min karls snopp nu!


men jobb å vikarier som har noll koll, vikarierar man i ett halvår, bord väl ngt fastna lr?


gaaaaah!


SNOPP!

Av L K - 7 juni 2009 22:19

hallå hejsan bloggen och mina få läsare...


Helgen har nått sitt slut, och hmm...utvärdering? den var för kort! igen!

har jobbångest... vill INTE gå å jobba i morgon... typ inte ens ngt faktiskt!

tillråga på allt måste jag vara på jobbet 1h tidigare oxå! vilket sätt!

utbildning på FM, å jag har ingen lust.


idag har vi varit och fiskat... N fick 1st fisk i samm storlek som min tumme ungefär... N blev iaf överlycklig över att han fick en fisk...fisken fick efter en stund simma tillbaka till havet igen...tror den blev glad...så slutet gott allting gott.


Jag hade i min vildaste fantasi inbillat mig att vi i helgen skulle ha blivit klara med altanen..icke då... då inget gick som vi ville får vi hyra en slip maskin å slipa hela altanen... å sen kanske jag kan pimpa den lagom till midsommar?? Antagligen inte.


Träffade JN idag en snabbis oxå... mkt trevligt har haft äran att få träffa tösen flera gånger nu... mkt fint.


Dock känner jag mig i stort behov av en sittning med A & R, ett riktigt häng och bara spåna å kanske ett glas vin...skulle verkligen behövas! saknar!


saknar råttan oxå...men ho kommer hem till midsommar...å då ska vi leka massor!


nehe nu ska jag sätta mig i soffan hos kära sambo...

adjö!

Av L K - 2 juni 2009 14:55

Jag vill verkligen ha en hund!

tänk er de som längtar sjukt mkt efter barn, så känns d, så känns d å längta efter en hund!


För första gången i mitt liv skulle en hund kunna få plats, å få d bra.

Nytt jobb, bättre tider

nytt hus med liten trädgård

nära hem från jobbet...

visst skulle d gå!


jag längtar så d gör ont, men samtidigt vill jag verkligen vara säker på att vi grejar det, jag skaffar aldrig en hund å sen lämnar bort den när man tröttnat...

men åh vad jag längtar!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards