Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

hur är man den man var, när man inte vet vem man har blivit?

Av L K - 10 juni 2009 23:26

God dag, eller kanske godkväll!


snoppsjukan har gått över... mkt märkligt inslag men föralldel...


Har haft en halv ledig dag, summeras med OK, lekt med Sköna S i kväll...I like!

har ventilerat min "vuxen nojja" å livsångest...


Den må kvarstå... men lindrats... det är ju mig det är fel på säger dom som vet... så dåså! inga konstigheter.. då e ju allt som vanligt *pustar ut*


Ledig dag i morgon igen...bortsett från middag med nya kollegor... blir nog bra.


I morse när jag befann mig på jobbet ringde mobilen... d va hemmifrån, då jag satt på föreläsning kunde jag inte svara... sen kom d ett sms där det stod; var är du?

hmm... tänkte jag... jag sa ju att jag skulle iväg...

i pausen ringer jag hem och sambo svarar förskräckt...var är du?

hmm på jobbet svarar jag

kommer du hem? - mjo...när utbildningen är slut ja...


Sambon har alltså i något förvirrat tillstånd fått för sig att jag av ngn anledning lackat ur, dragit hemmifrån (med tandkrämen) !?!


då har han alltså inte hittat mig eller tandkrämen på morgonen och dragit slutsatsen att jag rymt med tandkrämen... pffffth


jag fick en uppläxning om att jag minsann inte får skrämmas så...

lite söt och mkt knäpp är kära sambo!

som om jag skulle rymma med tandkrämen...pfffth no way..;)


har förövrigt  planterat: morot, gurka, ärtor, pumpa sallad å grejor idag... sen är d ju en annan sak om d ens tar sig upp ur jorden... MEN JAG har iaf planterat!


ps jag hade inte tagit tandkrämen...den låg i badrummet...

over and out

L



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L K - 5 januari 2010 11:49

Var med och tävla om ett namnsmycke med valfritt namn, budskap ifrån MLDesign. kopiera inlägget och klistra in i din blogg.   Klicka på:   http://mldesign.webgain.se/information/index.xhtm?webgainGroupId=50922 och skriv din E.m...

Av L K - 27 november 2009 18:57

Japp, det har jag!   denna vecka har varit allt annat än en dans på rosor.. älskade sonen har varit sjuk - hela veckan - konstigt sjuk oxå...och skrämt livet ur sin arma moder sisodär varje natt... vilket resulterat i enorm sömnbrist... stress...

Av L K - 11 november 2009 20:57

hej hallå kära blogg...   jag har så mkt jag skulle vilja skriva, men orken trytet...   kanske orkar ta mig tid i helgen, å sätta ord på allting i mitt huvud... mycket jobb snurrar...   men mest tröttma...   heeeej heeeeeeeej! ...

Av L K - 28 oktober 2009 21:15

Jag saknar något i bland... en glöd och en avstickning ifrån vardagen.   jag vet inte om jag kan hitta den, göra något åt det eller få det någon gång då och då... Hur kan man sakna något som man kanske aldrig haft? mer än i tanken möjligtvis....

Av L K - 27 oktober 2009 16:55

orkar inte skriva något vettigt nu heller... lider av total tröttma...   så nu vet ni det! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards