Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

fucking bloody sunday

Av L K - 4 oktober 2009 16:51

dumma blogg:


helgen lider mot sitt slut, å det är allt annat än roligt, kl 05.00 i morgon (inatt!!) ringer klockjäveln och då är det dax att dra sig till norrköping igen för 2 veckors IDAP utbildning...


jag är inte så mäkta pepp på å ligga borta i 2 veckor igen, en vecka vore alldeles perfekt.. men icke!


Jobbet hemmet och familjelivet står på Paus i 2 veckor... jag gillert icke!


Haft en alldeles lung å fin helg, sambo har jobbat och jag o sonen har haft det gött...


bowling med jobbet i fredags... insåg att jag är sjukt kass på bowling och att jag till nästa gång ska påminna mig själv om att jag inte ska anmäla mig mer.

gick hem tidigt, övervägde att rumla med kollegorna, men tappa suget efter vissa anspelningar och visst är det dock oerhört utmattande att vara bland en hög med fulla k.vårdare jag mådde mkt bra i lördags morse när klockan ringde och det var dax att ge sig iväg för fotbollsavslutning med sonens fotboll, Mammorna skulle spela en match emot barnen... fick då uppenbarelse nr 2 på kort tid; jag suger även på fotboll...

finns det någon sport jag är bra på? eller någon "hobby -ödslatid-pågrej"...

antagligen inte... ska det göras ska det vara bäst...annars kan det vara.


sunday bloody sunday i dag...

har gått långpromenad med bästaste doggen och bakat bröd och nu lagat mat, druckit kaffe med svärfar och häng vid dumburken... skön dag... sjukt skön!


om en timma slutar sambo, och i kväll är det ensam mamma söker... kan det bli bättre?

mjo... om jag slapp att åka på utbildning i morgon möjligtvis... nåja... jag får lära mig massa, hänga på hotell och förhoppningsvis ett hyfsat traktamente efter det... så bit ihop å va glad!


just det... den där jobb grejen jag skrev om sist... dubbelt men har fått ett nytt projekt att jobba med under hösten av the cheeef... ska arbeta fram en motivationsmodell tillsammans med M för att hitta en bra struktur och verktyg för att motivera "Idap" grabbarna... utmaning minsann... men tack för förtroendet.


hoppas bara jag uppfyller deras tilltro och kan leverera något vettigt...


nu ska jag se till att sonen får mat i magen så han kan få gå ut i regnet och spela landhockey..


over and out


da bitach

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L K - 5 januari 2010 11:49

Var med och tävla om ett namnsmycke med valfritt namn, budskap ifrån MLDesign. kopiera inlägget och klistra in i din blogg.   Klicka på:   http://mldesign.webgain.se/information/index.xhtm?webgainGroupId=50922 och skriv din E.m...

Av L K - 27 november 2009 18:57

Japp, det har jag!   denna vecka har varit allt annat än en dans på rosor.. älskade sonen har varit sjuk - hela veckan - konstigt sjuk oxå...och skrämt livet ur sin arma moder sisodär varje natt... vilket resulterat i enorm sömnbrist... stress...

Av L K - 11 november 2009 20:57

hej hallå kära blogg...   jag har så mkt jag skulle vilja skriva, men orken trytet...   kanske orkar ta mig tid i helgen, å sätta ord på allting i mitt huvud... mycket jobb snurrar...   men mest tröttma...   heeeej heeeeeeeej! ...

Av L K - 28 oktober 2009 21:15

Jag saknar något i bland... en glöd och en avstickning ifrån vardagen.   jag vet inte om jag kan hitta den, göra något åt det eller få det någon gång då och då... Hur kan man sakna något som man kanske aldrig haft? mer än i tanken möjligtvis....

Av L K - 27 oktober 2009 16:55

orkar inte skriva något vettigt nu heller... lider av total tröttma...   så nu vet ni det! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards