Alla inlägg under november 2009

Av L K - 27 november 2009 18:57

Japp, det har jag!

 

denna vecka har varit allt annat än en dans på rosor..

älskade sonen har varit sjuk - hela veckan - konstigt sjuk oxå...och skrämt livet ur sin arma moder sisodär varje natt... vilket resulterat i enorm sömnbrist... stress över jobb som växt på hög, vilket resulterade i att sambo fått VABa ons-fre

 

mer ekonomiskt oxå....eftersom jag tjänar mest i familjen *flin*

 

Men tisdagen levererade helvetets alla kval - under ca 24h pendlande jag mellan -totalt mörker-fet sorg-arg-ledsen-skrattretande-tårar-skratt-hysteri-ångest-insikter-framtidsfrånvaro-omvärderingar-kränkt-besviken-vansinnig-skogstokig och empatibrist.

 

jag var och vände i helvetet... kom därifrån och försöker nu bygga upp min svedda själ igen.

om jag kommer lyckas? oh jaa! Men frågan är bara vad det kommer resultera i.

 

har under veckan fått mig ett antal fler insikter...

men det känns som jag börjar härdas, insikter behöver ju inte alltid göra ont... ibland kanske det gör ont ett tag...tills man ser att det var det bästa som kunde ske... saningen kan göra ont.... men det är lögnen och frånvaron som dödar...

 

å Jag vill inte prata - de som jag vill ska veta -vet.

behövde bara kräkas lite ord... å sen gå vidare.

 

Heejs!

 

Av L K - 11 november 2009 20:57

hej hallå kära blogg...


jag har så mkt jag skulle vilja skriva, men orken trytet...


kanske orkar ta mig tid i helgen, å sätta ord på allting i mitt huvud...

mycket jobb snurrar...


men mest tröttma...


heeeej heeeeeeeej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards