Alla inlägg den 3 februari 2009

Av L K - 3 februari 2009 15:10

Efter att ha slarvat bort min gamla blogg, börjar jag om på ny kula och knäcker nu oskulden på denna.


Så hej!


Idag bär det av mot Götet i en bil med en kollega på alla möjliga vägar...suck...vet ni vad? jag gillar inte å åka bil långt...de e rent ut sagt dö trist, skit segt å drygt!


väntar nu på att kollegan S ska ringa å säga att ni åker vi...


längtar till hotellet fem stjärnigt lyx, sist åt jag frulle med Leif silbertzkij eller hur f*n han nu behagar stava sitt svår uttalade namn...


Kommer njuta som en ko som nyss släppts ut på grönbete när jag ligger där i mitt fem stjärniga hotellrum...men mest av allt längtar ja till hotell frullen...mmm de ni...


updaterar när jag är åter från tjäste resan, å när jag är åter på plitskit.


jooo

en sak till;

i helgen hade vi 40års fest för mina kära vän S

en intresssant händelse under kvällen:

A (som till vardags är en proper herre) står tillsammans med mig ute oh röker när S kommer ut

då säger A; YO! suck my DUCK!

var vid vi alla brister ut i garv...det roliga i det här (Som är svårt att tyda i min urkassa förklaring är; 1 A använder inga sådanna utryck 2 hans dick blev en DUCK (anka) 3 As reaktion på vad han själv nyss sa...(total röd och generad och frågade sig själv, vad fick jag det i från, tillföljd av nämen GUD vad sa jag??


så tills nästa gång:

Suck my Duck fuckers!


/L

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards