Alla inlägg den 6 februari 2009

Av L K - 6 februari 2009 23:14

Här sitter hon, den där som alla trodde skulle förbli evigt singel, alltid påväg mot ur korkade upptåg och nya trassel att trassla ut...


Ja nu sitter hon här... med en sambo spelandes på nintendo wii:et å hon själv sitter med en grogg framför datorn...drömmer sig smått tillbaka i tiden... var jag verkligen så illa?


Jag och min kära vän A satt för ett par veckor sedan och filosoferade över min möhippa (DÅ SKALL JAG INTE ENS GIFTA MIG) ett roligt samtal, å fan vilken fest (om det nu sker någon gång i mitt liv)

Men helt plötsligt utbrister min kära vän; Det blir inte svårt att hålla tal om alla dina dumheter... oh shit...fläkt å fart ...

det va då det...


Men nu..sitter jag här en ferdagskväll framför datorn små lullig i min ensamhet och tänker fram å tillbaka...


som i dag tillexempel när mina kära vän A och jag umgick och njöt av varandras sällskap...

vi kom hem till mig, och på köksbordet låg en liten baby dress på bordet

kära A säger då: vad är det här?

jag: åååå visst är dom söta, jag var BARA tvungen att köpa dom, det var ju så billigt...

A: men vem ska ha dom då?

jag: åh, jag vet inte...hmm... jag kanske? eller så ska ju faktiskt P & L snart ha en liten, dom kanske får en pojke...

A: L... är du säker?? har du inte glömt berätta någonting...

 jag: NEeej


men jag förstår As reaktion...för mindre än ett år sedan hade jag aldrig köpt bäbis kläder bara för att dom var såå söta... HALLÅ??

VAD HÄNDER?


Vad har hänt med mig??


fortsatt umgänge med A var trevligt, vi gjorde henne mörkhårig...men dock sluta det med katastrof...A spydde å fick plötsligt spysjukan... där tog vårt umgänge drastigskt skut *krya på dig hjärtat*


nå ja...nu har jag spytt galla och frustat och flämtat tillräkligt här...


Dagens tanke:


hur är man den man var, när man inte vet vem man har blivit?


over and out

/ L.Lovelace

Av L K - 6 februari 2009 16:12

följ länken och tävla om grymt läckra kakformar


http://husprojektet.bloggagratis.se/2009/02/05/1358890-tavla-hos-mig/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards