Alla inlägg den 19 februari 2009

Av L K - 19 februari 2009 20:16

I dag kan jag leva upp till mitt blogg namn...

urrk


det har istort präglat min dag, tvi urrk å blä


men som tur är har jag A som peppat mig igenom denna dag..*TACK*


till något annat.


Jobb i morgon igen, mindre pepp...men antar att dagen kommer gå...å att det ligger en hög saker å väntar på mig

jag har varit i göteborg igen, å nu är jag klar med MI utbildningen...mutcho skönt... inget götet på ett tag, iaf inte i tjänsten.

träffade joppe för att inta en ljuvlig middag på manana...mmm så fint

mucket mycket roligt att träffa min kära barndomsvän igen...har nog inte sets bara vi två å gjort något sens jag separerade med noels pappa...för sne sisiodär snart 7 år sedan...

shit vad tiden går...vi pratade om alla möjlig dumhuter som skedde i ungdomens dar, å vad alla gör nu... så allting kan bli.


vi bestämde oxå att jag och sambon ska¨komma snart för en fejnt weekend på joppes hotell... werry nice.


Känner mig sjukt opepp på allt nu, orkar inte med tjötiga ungar, tjötiga klienter eller något tjöt... vill... bara vara...


skapligt ologiskt samhället är uppbyggt nu mer... jobba så mkt du kan så slipper du ett liv... jo tack jag märker det.

städat skulle behövts oxå...men icke...en snabb "plocka bort all skit som inte är min skit" hann jag med i dag iaf... alltid ngt.

maten stod på bordet när sambo kom hem tyvärr kunde jag inte bidra med ett vackert leende och ett välkommen hem...

nope

sinnestämmningen suger kan jag iaf konstatera...

ska snart lägga sonen och ta en lååång dusch å sen planerar jag att jaga bort bitterheten och tömma kroppen på negativ engergi å in med ngt bättre...


som en ung men mycket klok jag engång sa:

en orgasm löser allt...


en ännu lite klokare jag säger i dag:

en orgasm löser inte allt, men det är tamefan värt ett försök och ett trevligare alterativ än något annat.


adjö

/L

Av L K - 19 februari 2009 12:51

fuck a duck bil gubbe jävel!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards