Alla inlägg den 13 april 2009

Av L K - 13 april 2009 16:28

Tjyvnyp...i dubbel bemärkelse.


Sitter på inkomstkällan och har tråkigt... ett par timmar kvar till hemgång, längtar sjukt mycket efter att få krypa intill J och bara gosa!


fick tjyvnyp i helgen oxå... eller en insikt.

Jag har ju känt att vardagen är just bara vardag.... lite trist och ostimmulerande. .. spänningslöst osv.


Var på gallaj i helgen och under alla omständigheter och knas den kvällen insåg jag att den störta utmaningen i mitt liv (bortsett från att vara mamma) är ju just mitt liv och framtid med J, han är en människa som aldrig sårar mig, han visar mig ömhet och kärlek dagligen och ger mig trygghet och en självklarhet som jag aldrig tidigare upplevt. Och att vårda och uppskatta denna människa och vårat liv, våran framtid -det om något är väl spänning och upplevlser till max.

*Känner mig stolt över min djupa insikt*


Jag är sjukt glad över att denna människa finns i mitt liv, för jag älskar han om möjligt mer för varje dag. trots tvätthögar som växer och kalsonger på golvet.


/L

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards