Alla inlägg den 16 september 2009

Av L K - 16 september 2009 22:45

Kära Blogg!


dagen i dag har innhållit en del märkliga inslag, men som helhet en bra dag...


Kursen flöt på i dag, men i mitt adhd-light ( som jag förövrigt börjar fundera på om light faktiskt skall tas bort) koncentrationen har starkt varierat, jag har i dag förstört en bläckpenna totalt så att bläcket flög all världens väg... sen roade jag mig att måla min tomma pappers-kaffe-mugg blå med bläcket... måste jag säga att hela jag var blå sen?  nå ja...


efter kursen var det dax för häng med underbart härliga Johanna!


vi hamnade på deli (där de har drinkar som beroende på cl sprit skapar. snygg snyggare snyggast av människor i sin omgivning... plus att de reklamerar för att de har stans sämsta kockar, värdelösa servitriser och stenhårda vakter... tror de starkt har missuppfattat reklamens innebörd... Nåja..

Johanna och jag valde plankstek... som var ovarm å sen levde oxen nästan som skulle föreställe köttabiten på plankan... dock var det mot förmodan mkt njutbar måltid...

vi myste och pratade om dumma pappor och BOS jobb... mycket trevligt framtill att hela krogen fylldes med galna fotbolls fans som skrek och skrämde oss... så vi flydde fältet till bishops arms i stället för lite mer snack och alkohol... men mkt trevlig kväll men en rusktigt härlig tösabit!


Nu har jag sagt godnatt till sambo och son över telefonen och det är nu bara 2 nätter kvar tills jag får komma hem och krypa ner i min säng med min karl! I LIKE!


Dock måste jag ändå säga att nkpg inte är så hemskt...haft det rätt fint..


dagens citat:

gubbajävuel

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards