Alla inlägg den 17 september 2009

Av L K - 17 september 2009 22:24

sista natten i nkpg på 2 veckor, i morgon får jag komma hem å sova i min säng med min karl! så sjukt fint!


men innan det blir det bio med favvo töserna så gött!


Måste säga att jag är stolt över min kära sambo som skött markföringen hemma med barn hem och hund... mkt bra jobbat! Jag hade inte tyckt det var särskilt roligt iaf... om han varit borta i 2 veckor...

iof har jag skött markföringen själv hemma i ett antal år innan jag träffade prince charming... men man vänjer sig fort...


Idag har dagen gått smärtfritt, masa mig till kursen runt halv 11, och gick hem vid tre... mkt lagom... sovit en del..

på kvällen har vi haft avslutnings middag å käkat på pappa grappa... italienskt ploj... konstiga namn så man inte vet vad man beställer... å tillråga på allt så köpte vi då dersert som skulle va så himskelt gott...pöh! jag hade kunna slänga i hop ngt mkt bättre hemma... summan av kademumman blev närmare 500:- ish


jag vill inte ens tänka på  vad jag lagt på käk de här två veckorna, inte ett enda eget lagat mål mat... fy fläääen!

påså sätt e d bättre å bo på personalhotellet där finns d ju ett kök så man kan fica själv... här kan man ju inte ens koka ett paket nudlar! fack lack!


nåjaa


nu ska jag packa å fixa för utchekning i möra... å sen köra ett par h på kursgården å sen blir mot viken igen!

skööööööööööööööönt som attans!


dagens citat:


andreas: ehuuum... maten gifter sig i munnen.

Jag: DET HETER FÖR HELVETE ATT DE KNULLER I MUN..


vilket resluterar i att hela resturangen blir knäpptyst och andreas är rödare i nyllet än en tomat..


nåja... det heter ju faktiskt så..


over and out



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards